Klientská zóna
ORTEX ve světě

K čemu je CRM?

Nacházíte se: Hlavní strana » Produkty, řešení » CRM » K čemu je CRM  

Informační systém pro řízení vztahů o zákazníky (CRM) pomáhá firmám a organizacím nejrůznějšího typu ve většině fází celého životního cyklu vztahu se zákazníkem - od prvotního kontaktu až po dlouhodobou servisní péči.

Pokrytí procesu CRM

CRM řešení potřebují všichni zaměstnanci, kteří přicházejí do styku se zákazníky

Ano, na rozdíl od specializovaných uživatelů tzv. back-office systémů (ERP, SCM, ...), mají CRM řešení sloužit všem zaměstnancům, kteří se zákazníky komunikují, ať už z oddělení marketingu, obchodu, servisu, péče o zákazníky, ale i asistentkám, recepčním, dispečerům a především manažerům firem. Pro taková řešení se používá pojem front-office, tedy řešení podporující přímou interakci se zákazníkem.

Mezi hlavní úkoly CRM systému proto patří:

  • Zajistit podrobnou a sdílenou evidenci veškerých kontaktů, potenciálních i získaných zákazníků.
  • Umožnit plánování a zaznamenávání všech komunikačních aktivit vůči zákazníkům (dopisy, schůzky, e-maily, ...).
  • Usnadnit standardní marketingové činnosti, jako je segmentace, hromadné oslovování zákazníků nebo plánování a provádění marketingových kampaní.
  • Pomáhat obchodníkům v jednotlivých fázích vedení konkrétních obchodních případů.
  • Zajistit kvalitní poprodejní péči, včetně řešení zákaznických požadavků, reklamací apod.

Řešení na bázi CRM se objevují též pod označením xRM.

Máte zájem o CRM řešení? Potřebujete více informací?

- předvedení produktu - nezávazná cenová kalkulace - rada při potížích -

ikona obalky ikona obalky
zavolejte nám na 499 991 103
 
 
 
ORTEX spol. s r.o., Resslova 935/3, 500 02 Hradec Králové | E-mail: | Tel.: (+420) 499 991 111
ORTEX spol. s r.o. © 2019 mapa stránek