Klientská zóna
ORTEX ve světě

Microsoft Dynamics CRM - Modul Marketing

Nacházíte se: Hlavní strana » Produkty, řešení » CRM » Microsoft Dynamics CRM » MS CRM - oblast marketing  

Porovnání kampaně a rychlé kampaně Modul Marketing v Microsoft Dynamics CRM pomáhá nejen marketingovému oddělení zvýšit produktivitu činností spojených s hromadným oslovováním trhu. Pracovníci marketingu nyní mají nástroje, které jim pomáhají plánovat a provádět marketingové iniciativy v různých prodejních kanálech. Šéfové marketingu mohou plánovat kampaně a přidělovat úkoly podřízeným a ti zase mají k ruce výkonné nástroje pro vlastní provádění hromadných aktivit kampaní. Vedení firem může kdykoliv měřit účinnost probíhajících kampaní. Modul marketing umožňuje efektivně integrovat prodejní, marketingové a servisní postupy a prezentovat zákazníkům jednotný profesionální obraz společnosti.

Na obrázku vlevo je schematicky znázorněn rozdíl mezi Kampaní a jednoduchou Rychlou kampaní.

Hlavní stavební kameny modulu Marketing jsou:

  • Vytváření marketingových seznamů. Microsoft CRM umožňuje vytvářet a spravovat seznamy klientů, kontaktů i prvotních zájemců. Seznamy můžete vytvářet pomocí vestavěné funkce pokročilého vyhledávání nebo s použitím importu z externího zdroje (.csv soubor). Jsou k dispozici jak statické seznamy, tak dynamické (ukládá se filtr).
  • Rychlé kampaně. Jakmile obchodní zástupce vytvoří marketingový seznam, může ihned zrealizovat rychlou kampaň pro vybranou množinu zákazníků, tedy jednu hromadnou aktivitu. Pomocí této funkce naplánuje telefonické hovory, e-maily nebo schůzky pro pozdější realizaci, rozešle hromadné e-maily, vytvoří hromadnou korespondenci a faxy. Microsoft CRM automaticky sleduje odezvy a pomáhá pracovníkům marketingu sledovat stav a úspěšnost rychlé kampaně. Rychlá kampaň obsahuje vždy jen jednu vybranou hromadnou aktivitu.
  • Kampaně. Microsoft CRM umožňuje také realizaci složitějších marketingových kampaní, které zahrnují více pracovníků, úkolů, aktivit a termínů. Microsoft CRM usnadňuje realizaci složitých marketingových kampaní, které zahrnují mnoho pracovníků, úkolů a termínů. Výhodou je možnost přípravy šablon kampaní, zahrnutí více cílových marketingových seznamů, samozřejmostí je možnost průběžného vyhodnocování úspěšnosti kampaně ("response rate" i finanční vyhodnocení nákladů a tržeb).

Galerie

Vytvoření marketingových seznamů pro účely hromadného oslovení Organizování marketingové kampaně v MS CRM

Máte zájem o Microsoft CRM? Potřebujete více informací?

- předvedení produktu - nezávazná cenová kalkulace - rada při potížích -

ikona obalky ikona obalky
zavolejte nám na 499 991 103
 
 
 
ORTEX spol. s r.o., Resslova 935/3, 500 02 Hradec Králové | E-mail: | Tel.: (+420) 499 991 111
ORTEX spol. s r.o. © 2019 mapa stránek