Klientská zóna
ORTEX ve světě

Microsoft Dynamics CRM - Modul Prodej

Nacházíte se: Hlavní strana » Produkty, řešení » CRM » Microsoft Dynamics CRM » MS CRM - oblast prodej  

Proces zpracování zájemce a příležitosti Modul Prodej v Microsoft Dynamics CRM pomáhá obchodnímu týmu plánovat, řídit a provádět procesy generování nových obchodních příležitostí a sledování obchodních případů. Proces začíná již zachycením prvotních zájemců a pokračuje jejich postupnou kvalifikací - vznikem konkrétních obchodních příležitostí. Uživatel může snadno kdykoliv měřit a vytvářet kvalifikované obchodní předpovědi a využívá efektivních sdílených kanálů komunikace se zákazníky. Výsledkem je zrychlení obchodních procesů, vyšší procento uzavřených obchodů a zvýšení věrnosti zákazníků.


Na obrázku vlevo naleznete průběh procesu vzniku zájemce a převedení na příležitost.

Modul Prodej poskytuje tyto základní funkce pro zajištění vysoce účinných obchodních postupů:

  • Kompletní přehled o zákaznících: Prohlížení a správa aktivit a historie jednotlivých zákazníků, včetně kontaktních údajů, komunikací, otevřených nabídek, objednávek, faktur, kreditních limitů a platební historie.
  • Směrování a správa příležitostí: Sledování informací o perspektivních zákaznících, hodnocení a přiřazování průzkumů. Příležitosti mohou být automticky směrovány ke správným obchodníkům nebo týmům. Snadný převod vyhodnocených příležitostí na obchodní případy a jejich sledování v průběhu prodejního cyklu.
  • Správa obchodního procesu: Vytvoření, sledování a uzavření prodeje konzistentně a efektivně, pomocí pravidel workflow, která automatizují jednotlivé fáze v průběhu procesu prodeje.
  • Katalog produktů: Práce s komfortními funkcemi katalogu produktů, které zahrnují podporu pro komplexní cenovou politiku, skladové jednotky, slevy a další cenové varianty.
  • Správa nabídek a objednávek: Vytvoření a převod nabídek na objednávky, sledování a řízení objednávek po celou dobu životnosti. Pokud je integrována finanční aplikace, faktury z objednávek jsou v Microsoft CRM vytvářeny automaticky přímo z finančního systému.
  • Nabídky: Nastavení nabídek tak, aby bylo možno sledovat výkonnost prodejců v porovnání se stanovenými cíli.
  • Sestavy: Prohlížení, třídění, filtrování a široká škála sestav umožňuje odhalovat trendy,měřit a předpovídat prodejní aktivity, sledovat prodejní proces a vyhodnocovat efektivitu prodeje.
  • Prodejní literatura: Vytvoření, správa a distribuce prohledávatelné knihovny prodejních a marketingových materiálů, včetně brožur, letáků, příruček a dokumentů o konkurenci.
  • Sledování konkurence: Sledování podrobných informací o konkurenci, knihovna dokumentů a přiřazování informací k příležitostem a prodejní literatuře. Sledování aktivit konkurence podle produktů, regionů nebo jiných kritérií.
  • Workflow: Automatické směrování příležitostí, upozorňování a eskalace. Pravidla workflow také zjednodušují generování a odesílání automatických odpovědí na zákaznické požadavky prostřednictvím e-mailových zpráv.
  • Korespondence a hromadná korespondence: Použití upravitelných šablon k vytvoření a zaslání e-mailů zákazníkům a potenciálním zákazníkům. Materiály mohou být vytvářeny také na základě funkce hromadné korespondence Microsoft Word.

Máte zájem o Microsoft CRM? Potřebujete více informací?

- předvedení produktu - nezávazná cenová kalkulace - rada při potížích -

ikona obalky ikona obalky
zavolejte nám na 499 991 103
 
 
 
ORTEX spol. s r.o., Resslova 935/3, 500 02 Hradec Králové | E-mail: | Tel.: (+420) 499 991 111
ORTEX spol. s r.o. © 2019 mapa stránek